mandag 19. april 2010

*2 r, 2 vr*

Etter en lang dag forran pc på jobben, står ikke mer pc-tid øverst på ønskelisten.
Så om det er greit, tror jeg at jeg heller kommer på besøk til deg i morgen.
Og i steden koser meg med litt strikking i kveld! (på ett av mine mange prosjekt...) ;)


Kurven er fra jeg var liten. (Den er ca 20 cm lang og 15cm høy)
Har alltid vært glad i kurven som er helt lik mamma sin store kurv.
Guttene får lov til å leke med den innimellom, men nå rommer den et strikkeprosjekt.

1 kommentar:

  1. Skjønner det godt, det kan bli litt mye PC innimellom. Jeg har hatt en ukes tid nå hvor jeg ikke har hatt hverken tid eller overskudd til blogging. Men i kveld har jeg tatt meg en runde - og nå venter det en award til deg inne hos meg!!

    Klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails