fredag 30. april 2010

Frokostluksus og turnusfri

Vi har rett og slett tatt helg vi.. : ) I hvertfall de søte små og jeg, far i huset er på en liten jobbtur men kommer heldigvis hjem til oss ettermiddag. Derfor, for å feire at helgen er her så har vi klinka til med pannekaker til frokost! Mmmm... Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men vi har aldri pannekaker til middag hos oss. Men koser oss gjerne med tynne frokostpannekaker av og til i helgen! Det er luksus-start på dagen det! ; )
Og jeg har fått meg en deilig caffe mocca, som veier opp for at dagen begynte mye tidligere enn hva jeg som B-menneske setter pris på. ; )

En morgenpigg luring i farta..

Etter noen hektiske dager på jobben, er jeg klar til å nyte noen fridager igjen! Jeg har jobbet i turnus så lenge at jeg nesten er blitt avhengig av friperiodene mine! Jaja, små gleder makes me a happy mama! : )
Friperioden min går nesten til neste helg så jeg skal kose meg med turnusfri i mange dager. Men først er det helg, og da er det familie og hage som står i fokus!
Nå lukter det litt mistenkelig av lillebror... Og så er det vel på tide å få storebror ut av pysjen, Vi har ingen konkrete planer for dagen, men jeg har en million ting jeg gjerne skulle ha gjort.
Håper du også har en herlig start på fredagen.
Klem fra Inger-Lise

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en herlig start på dagen! Pannekaker liker vi her også.
    GOD HELG
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Herlig start her også! Opp klokken 6 og full fart med matpakker, lufting av Hedda, frokost og sykling til jobb... Liker det jeg! Kos deg, tante!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails