onsdag 28. april 2010

Sandkasseglede (og sorg..)

Nå er endelig all snøen borte fra alle kriker og kroker, også i hagen vår!
Guttene har gjennoppdaget sandkassen i hagen. Det vil si lillebror opplevde vel knapt sandkassen før vinteren kom, men er ivrig etter å komme ut dit nå.



Og jeg har kommet på hvor UTROLIG mye sand og møkk de drar med seg inn i huset fra sandkassen! Ja, ja.. hver sesong sin sorg og glede! ; )

Jeg har fri i dag, og når lillebror våkner skal vi kose oss med en liten tur på Home and cottage på alnabru. De har nyåpningstilbud til alle sine facebook venner med 15% på alle ordinære varer!! That we like! : )
Goooood onsdag til deg!

3 kommentarer:

  1. Det er så koselig med sandkasse! Jeg prøver å overtale morfaren til Nils om å lage en, ser ut som jeg får viljen min ;)

    Jeg kjøper smashbox o-glow på ebay for ca 10$, her i Norge koster den veldig mye mer:
    http://coverbrands.no/no/shop/smashbox/smashbox-o-glow

    Den anbefales, også er det jo praktisk at den funker både når man er brun og vinterblek :)

    SvarSlett
  2. Vi har helt lik sandkasse bak i hagen her. OG det var stor glede når den tittet frem fra snøen:)

    Ha en fin fridag dere.
    God shopping:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  3. Hejsan! Ja, fortsätt övertalning Florida. Det är helt underbart! :-)

    Vi har också fått ut sandlådan till barnens stora glädje. Ha en riktigt fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails