mandag 12. april 2010

Feber

Ja, så ble det høy feber og slapp form på godgutten vår etter vaksinen. Faktisk sovnet han på fanget mitt etter middag, selv om vi hadde en lekevenninne på middagsbesøk.
Stakkars lille vennen, det er ikke noe gøy å først bli stukket i begge lårene av sprøyte, for så å bli helt slått ut av vaksinen som herjer rundt i den lille kroppen.

En liten pause i sola hvor vi koste oss med vaffel rakk vi før han ble helt slått ut.
- i dag med Mikke-solbrillene til storebror :-)

Det verker i hele meg når guttene er syke, og jeg skulle på sekundet tatt all smerte så de kunne slippe - men sånn er det desverre ikke. Når han først blir syk er jeg veldig glad for at jeg fortsatt ammer (morgen og kveld). Det gir både trøst, kos og litt påfyll i den lille magen.
Antar at dette kan bli en laaaang natt.. Så det er best å komme seg i seng. ;)
God natt.

3 kommentarer:

  1. Ja uffa meg, Ikke moro... de er så små og skjøre...

    Ha en fin uke, klem...

    SvarSlett
  2. Stakkars, håper det har gått greit i natt og at feberen har gitt seg!

    Takk for "spark bak":) Jeg fikk ikke lagt meg så veldig tidlig, men en time før jeg pleier - så det var jo noe. Jeg er blitt syk selv i natt... det er jo typisk. Fått vondt i hals og tett.
    Men men.. det er sol i dag også. Så det blir nok en fin dag!

    Ha en god dag dere!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  3. Huff, kan tenke meg det er tøft ja! både for mor og barn... Nils har heldigvis ikke vært noe annet enn forkjølet, gruer meg til den dagen han faktisk blir syk! Usj...

    Håper han blir fort frisk da, han kommer seg helt sikkert fort :)
    Koselig med litt amming da, det er koselig det!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails