mandag 12. april 2010

Vindus puss

På God morgen Norge skal de snart vise tips for vindus puss. Mitt beste tips er å sette mannen til det!! hi hi hi... Takk kjære! ;)
Her hadde vi altså nypussete vinduer i ca 12 minutter på lørdag. Nå har vi ganske nypussete vinduer, med noen sjarmerende fingeravtrykk i 1 og 3 års høyde. :-)



Her er ryggen på vinduspusseren min, på trilletur i Genéve i påsken. Med dette strålende været er det ikke lenge til våren kommer like langt her!

Nå skal snart lillebror og jeg gjøre oss klare til tur på helsestasjonen. Minsten var for forkjølet til å få vaksine på 1års kontrollen, så vi skal dit i dag å få vaksinen. Vet at flere i barselgruppen har reagert en del på vaksinen så jeg er litt spent. Etterpå er planen trilletur og lunsj i SOLA! 
Jeg ønsker deg en solfylt dag! ;)
KLEM fra Inger-Lise

2 kommentarer:

  1. Hihi.. her er det også mannen som vasker vinduer! Han er flinkest til det... (hehe)
    Det var et flott bilde!

    Ha en solfylt dag du og!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Hei hei!

    Herlig med sol, trilletur og kaffe nå ja ;) Utnytter det i disse dager jeg også.
    Så heldig du er som har egen vinduspusser, her er vi flinke til å dele på det (men som kjent så har vi ikke så fryktelig mye vinduer i en pitteliten låneleilighet *knurr*)

    Hvordan gikk det med lillebror som tok vaksine? Har han fått noen reaksjoner, eller er det den vaksinen som de kan få reaksjoner opp til en uke etter?

    Stor klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails