onsdag 21. april 2010

Jeg streiker!!!

Har du sett at det snør??!
Og jeg som trodde det var blitt vår....
Så derfor - jeg blir hjemme i dag. Jeg streiker!!

Min lille "streik" har forøvrig ikke noe med at vi har fått besøk av omgangssyken. 
Eller at vi i natt har skiftet x-antall pysjer, laken og sengetøy fordi noen spøy ned hele sin og så vår seng...
Off.. stakkars lillebror er spysyk for første gang i sitt liv og skjønner ikke helt hva som skjer..
Og mammahjertet VERKER!!!

Håper du slipper både snø og omgangssyke.
Jeg kommer snart sterkere tilbake!

7 kommentarer:

  1. Stakkars lillebror:'(
    Jeg streiker i dag jeg også! vil ikke gå ut i det hele tatt!

    SvarSlett
  2. Alle grunnene er fullt forståelige for å streike :) Stakkars lillebror da, håper det går fort over. Den spyingen varte i to-tre dager her i huset- KLEM

    SvarSlett
  3. Oh no.... Jeg tenker paa dere. Dette hörtes ikke det spor morsomt ut.
    Da tenker jeg det blir vel trivielt aa fortelle om vaarm morgen som var ganske fin til sammenligning.
    Ha god bedring og haaper snöen forsvinner raskere enn svint.
    Herregud, er det mulig?!
    KLEM!

    SvarSlett
  4. Stakkars liten!! Gruer meg til første gangen vi får noe slikt her. Og så snø i tillegg - ja daer det gode grunner til å holde seg inne!! Har vært sludd i luften her, men ikke noe som er blitt til noe mer.

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei søta!

    Jepp, nattbordene er fra Ikea, syntes de er kjempefine. Hele den serien til ikea er egentlig fin. Nå har de fått nattbordene i blått også, litt VEL blå farge etter min smak, men jammen var de fine likevel :)

    Knottehavet ja.. du kan tro jeg var i tvil hos Indiska.. hadde tatt en av hverm hadde det ikke vært for at den andre hadde gullbeslag.. gull er ikke særlig 'in' hjemme hos meg ;-D

    Håååååper dere er fri for omganssyke... æsj, det er noe dritt! hater å være kvalm!

    God bedring!
    klem fra ida

    SvarSlett
  6. ps. og ja.. det er enda verre når de små er syk. William har hatt omgangssyke tre ganger på sitt korte liv. Heldigvis har han ikke vært skikkelig kvalm i forkant.. tror jeg da.. og når han spyr holder han hodet så fint over bøtten.. hihi, etterpå er han fit for fight igjen og smilet går rundt :)

    SvarSlett
  7. Håper lillebror er bedre og at dere får en herlig og glad helg :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails