fredag 30. april 2010

Bananmuffins med sjokoladebiter

Et sted mellom frokostpannekakene og et innlegg om bakebollen til Vivian fikk storebror og jeg (okda, mest jeg...) så utrolig lyst på muffins. Så her dufter det deilig av nybakte bananmuffins med sjokoladebiter!!

Mmmmmmmmmm..... : )

En liten fugl hvisket meg nettopp at det er 1.mai i morgen og alle butikkene er stengt. Det betyr at vi må ut å handle når min kjære kommer hjem. Vi skal ha middagsgjester på søndag, så det var jammen godt vi ble minnet på det i dag så vi slapp å komme til stengte butikker i morgen..

God helg til alle, håper dere også har hyggelige planer for helgen! ; )

3 kommentarer:

  1. Middagsgjestene synes det høres bra ut! Vi gleder oss :-)

    SvarSlett
  2. Heisann! Jeg har ogsaa laget slike muffins med sjokolade og banan. De blir saa gode:) Har ogsaa brukt sammalt hvetemel blandet med vanlig finmalt saa blir de ekstra sunne i tillegg;)
    Haaper vinen smaker i kveld.
    Her ser mannen fotball og jeg skal snart stupe i seng etter en innholdsrik ettermiddag.
    KLEM!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails