mandag 26. april 2010

Mandag igjen...

Ja, så sitter jeg her igjen og lurer på hvor helgen egentlig ble av? Tiden går så alt for fort, særlig i helgene. Neste helg må jeg huske å nyte litt ekstra, både fordi vi forhåpentligvis alle er friske og raske på vei inn i helgen, men mest fordi jeg skal jobbe helgen etterpå!



Vi har kost oss i helgen med slappe dager, og mye utelek. To turer bort i hagen til mormor og morfar har det også blitt, så guttene kunne løpe litt mer enn i lille hagen vår. På vei hjem i går plukket storebror en liten bukett med hvitveis. (Må innrømme at han fikk litt hjelp, for de tre første hvitveisene hadde ikke noe stilk og bare hode...) Men disse søte hvite små, knuget han hardt i hånden hele veien hjem. Så selvsagt måtte de få en fin liten vase og pynte opp bordet til middagen! ; )


Grillet laks, hvitveis og mine 3 kjære gutter = perfekt søndagsmiddag! : )



Nå skal jeg straks gjøre meg klar til å gå på jobb.
God ny uke til DEG - klem fra Inger-Lise

4 kommentarer:

  1. For en hyggelig helg! jeg gleder meg masse til Nils' lubne hender kan gi meg skjønne blomster uten stilk ;)

    Ha en fin fin uke!
    klem

    SvarSlett
  2. Helgen går ALT for fort!! :(

    klem!

    SvarSlett
  3. Jeg lurer på akkurat det samme! Så skjønne hvitveis:-) Vi gikk tur i går, og kom over flere tepper helt hvite av dekkende hvitveis. Fantastisk:-)

    Jeg vil forresten gjerne takke for fine ord på bloggen min. Og så vil jeg si at jeg synes det er stas at du vil ha et lykketips, og at jeg holder på å lage et til deg. Jeg kommer på gjenbesøk:-)

    Mammadamen

    SvarSlett
  4. Hei du skjønne!

    Så herlig med blomster plukket av barna..
    Gleder meg til tjukken gjør det også.. men han er vel av de ekstremt urolige og kommer nok aldri til å ha ro i r æ v a til å plukke noe til meg nei ;)
    Ser det for meg allerede!

    Ha en fin kveld.
    KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails