lørdag 24. april 2010

Award som varmer!

Det er veldig koselig å bli satt pris på. Denne søte awarden fikk jeg for litt siden fra Kristin. Det varmer langt inn i hjertet å tenke på at noen liker bloggen min så godt at de vil gi meg en award! Så TUSEN takk søte deg!
Jeg gir selvsagt awarden rett tilbake til den fine bloggen din, og anbefaler alle som ikke har vært innom den søte bloggen hennes å ta en titt! ;)


Samtidig vil jeg gi awarden videre til noen bloggere som både inspirerer og oppmuntrer:
Miriam med den fine fotobloggen Dagens
Bente sin nye og koselige blogg Drømmehagen 31
Linn med den søte bloggen Epleskrell
Linda med sin kreative blogg Den gode feen

Håper alle har en sykdomsfri og fin lørdagskveld! ;)
Klem fra Inger-Lise

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for sånne fine ord!!
    Så håper jeg du er på bedringens vei, og at omgangssyken har forstått at dens besøkstid er over!! Klem!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Inger-Lise! Så koselig at du liker bloggen min.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails